vrijdag 4 mei 2012

Happy Birthday to the new me...

Six already... 
Toch terug aan het solliciteren geslagen. Zou zo graag een paar uur per week iets nuttigs willen doen.

Sommigen trekken er zich weinig van aan
maar ik wil verder gaan,
zo zal ik in jullie leven
altijd naar het beste streven! 

Totaal  onverwacht maar al eens bij nagedacht
morgen kan het jouw beurt zijn
en staan we gelijk op deze lijn.
Dan zal ook voor jou de wereld er anders uitzien...

Gedaan met stoute dromen
het moet je maar overkomen,
ik heb er ook niet om gevraagd
maar zit er wel mee geplaagd!

Weggeduwd uit de harde maatschappij
ja, daar horen jullie ook bij!
Soms raak ik gefrutsteerd al heb ik er al heel wat uit geleerd.
Enkel lotgenoten tonen begrip, die kennen mijn ware IK.

Al zou ik graag de tijd terugdraaien
en het gebeurde laten ommezwaaien
Ermee leren leven is het enige wat ik nog kan
en hopen dat jullie leven "vruchtbaar" verder kan!

 

2 opmerkingen:

Unknown zei

Vandaag vier ik de 6de verjaardag met mijn nieuwe vriendin.
Ik kende haar reeds sinds mijn kindertijd. We zijn samen opgegroeid, wandelden dagelijks samen naar school, we sloegen geen enkel oudejaarsavondfeestje over maar op 4 mei 2006 heb ik een nieuwe persoon in haar ontdekt. Ik heb mijn vriendin zien vechten tegen het onmogelijke. Iedereen zei nee maar zij zei ja. iedereen stak zijn handen in zijn haar maar zij gaf niet op. De put waar ze is in gevallen is diep, heel diep en 6 jaar later is ze nog steeds niet helemaal uit die put geraakt maar via creativiteit, bezinningsmomenten, commentaren, HOOP kroop ze stilaan omhoog.
Vandaag heb ik een vriendin waar ik een standbeeld voor wil bouwen. Zij is een voorbeeld voor elk van ons en alhoewel ze klaagt over haar handicap heeft zij ermee leren leven. Wie van ons kan hetzelfde zeggen? Hebben we niet allemaal onze eigen handicap? Geven we soms niet te snel op?
6 jaar geleden heeft mijn vriendin haar vrieden leren kennen en weet wie naast haar loopt en met haar meegaat. jammer genoeg kan ik niet hetzelfde zeggen want sommige vrienden lopen te snel en kan ik niet volgen, anderen blijven achter en weet ik niet wat te doen.
lieve vriendin van mij, vandaag is het de 6de verjaardag van je ongeluk en alhoewel ik heel goed besef dat het voor jou een lijdingsweg is geweest en nog steeds is ben je voor mij een leidster en kan ik met trots zeggen dat jij mijn vriendin bent.

Misscacy zei

Annemie, een heel dikke DANK U voor deze zeer mooie woorden. Het raakt mij enorm, heel diep van binnen en weet dat ik er ook voor jou ALTIJD zal zijn!

Een reactie posten